Pakiet ciężkich ładunków. |
Autor |
Wiadomość |
BaTonek
VS Omega Pilzno
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-02-15, 14:18 Pakiet ciężkich ładunków.
|
|
|
Edytowane przez Ekualizera i połączone ze sobą, trzy mody:
1 Specjalny pakiet ciężkich ładunków
2 Żuraw Liebherr KVN
3 Realne firmy i loga
ad 1
Współautor: Luke Mundt, Ricardo Neisse, Uallace Moreira i Junior Mod.
Konwersja: Carlos Silva
ad2
Autor nieznany
ad3
Autor nieznany
Działają na wersji gry 1.3.1
Dodaje nowe ładunki ( nie podmienia istniejących )
Aby otrzymywac je w grze, trzeba mieć rozwinięty perk od Ciężkich ładunków
Starałem się nadać gabarytom polskie nazwy, jesli uważacie że powinienem coś zmienić w nazewnictwie to piszcie pod tematem
tonaż tych ładunków wacha się od 39 do 55 ton
Download
----------------------------------------------------------------------
Update only
Zmiany w tonażu na realistyczne:
Chamine Refrigerada 42t ( Nie umiem tego przetłumaczyć)
Kociol parowy 155t
KVN Kran 39t
Caterpillar 27t
Czesci do Elektrowni 115t
Reaktor 250t
Podmienić tylko i wyłącznie ten plik !
Jest to wersja eksperymentalna, moze nastąpić problem z fizyką jazdy
Download
----------------------------------------------------------------------
update only - balanced
Zbalansowany update pod silniki 750 koni
Zauważyłem że fizyka gry nie radzi sobie dobrze z ciężarami rzędu 250 ton, dlatego zmieniłem je na takie, które umożliwiają rozgrywkę
W razie kłopotów z ruszeniem należy odczepić i podłączyć ponownie naczepę
Reaktor 130t
Kociol parowy 105t
KVN Kran 39t
Caterpillar 27t
Czesci do Elektrowni 95t
Podmienić tylko i wyłącznie ten plik !
Download |
_________________ VS Omega Pilzno
|
|
|
|
|
laska
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: 2013-03-02, 19:15
|
|
|
świetny mod ale u mnie nie działa czy możecie wstawić wersję na 1.2.5. |
|
|
|
|
skiba_12
Moderator
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 314 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-03-02, 22:19
|
|
|
Zainstaluj patcha na 1.3.1 albo kup oryginalna grę jak nie masz bo wątpię, że komuś się zechce fizykę edytować |
|
|
|
|
laska
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:25
|
|
|
zainstalowałem patcha1.3.1 i ten mod i nic nie zmienił w grze |
|
|
|
|
skiba_12
Moderator
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 314 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-03-06, 22:58
|
|
|
Dodaj mi kilka zzzzzz przed nazwą moda i prześpij się |
|
|
|
|
laska
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: 2013-03-09, 12:38
|
|
|
nie czaję o co chodzi możesz jaśniej
[ Dodano: 2013-03-09, 13:56 ]
gdzie muszę dopisać te zetki już w folderze mod po wypakowaniu i co znaczy że trzeba mieć rozwinięty perk od Ciężkich ładunków mam wszystko na maksa jeśli chodzi o umiejętności |
|
|
|
|
skiba_12
Moderator
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 314 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-03-09, 14:27
|
|
|
Klikasz prawym na tym modzie > zmień nazwę, i dopisujesz zzzzz przed nazwą. |
|
|
|
|
laska
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: 2013-03-15, 11:18
|
|
|
kolego nadal nic nie wiem co robię żle ale kilka modów już wgrałem i jest ok a tego coś nie mogę ogarnąć masz może jeszcze jakieś pomysły
[ Dodano: 2013-04-13, 20:21 ]
OK KOLEDZY PROBLEM ROZWIĄZANY MOD DZIAŁA TRZEBA BYŁO TYLKO W SAMEJ GRZE WEJŚĆ W EDYTORA PROFILU I ZAZNACZYĆ TEN MOD PO PROSTU INNE PO WGRANIU BYŁY ODZNACZONE AUTOMATYCZNIE TER AZ ŚMIGA NAWET BEZ DODAWANIA ZETEK
[ Dodano: 2013-04-13, 20:51 ]
OK KOLEDZY PROBLEM ROZWIĄZANY MOD DZIAŁA TRZEBA BYŁO TYLKO W SAMEJ GRZE WEJŚĆ W EDYTORA PROFILU I ZAZNACZYĆ TEN MOD PO PROSTU INNE PO WGRANIU BYŁY ODZNACZONE AUTOMATYCZNIE TER AZ ŚMIGA NAWET BEZ DODAWANIA ZETEK JEDNO ZE ZDJĘĆ
[ Dodano: 2013-04-13, 20:53 ]
PRZEPRASZAM ZA TO ZDJ. ALE NIE UMIEM DOPASOWAĆ ROZMIARU
ets2_00172.png
|
|
Plik ściągnięto 273 raz(y) 238,26 KB |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2013-04-23, 20:25
|
|
|
Oczekuje na akceptację |
|
|
|
|
skiba_12
Moderator
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 314 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-04-23, 22:23
|
|
|
Kliknąć Download? <facepalm> |
|
|
|
|
|
Wysłany: 2013-04-24, 22:14
|
|
|
Oczekuje na akceptację |
|
|
|
|
|