Ogłoszenie 
Aby poprawnie móc się zalogować należy najpierw przypomnieć sobie hasło!!! Proszę wszystkich o ponowne wgranie avatarów na swoje profile

Poprzedni temat «» Następny temat
Poślizg
Autor Wiadomość
Qubek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-06, 20:42   Poślizg

Od czego zależ to czy ciężarówka się ślizga czy nie??

Dam przykład jechałem z Kopaczem 1000 i moja SCANIA R620 nie drgnęła w zakrętach nawet przy prędkości 115 km/h (bez kagańca)

Teraz wiozę Amunicję tym samym Tirem i przy prędkości 85-95 km/h jest nie do opanowania w zakręcie czy na większym węźle... Podobnie też miałem z kopaczem 500 .

W obu tych przypadkach przed kolizją tir był nie uszkodzony - posiadam 3 osiowe zawieszenie i najlepsze opony dostępne do 20 lvl...

Wytłumaczcie mi to proszę bo to irytuje :)
 
 
skiba_12 
Moderator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 314
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-12-06, 20:48   

Każda z naczep/towarów ma inną wagę a resztę chyba rozumiesz - zasady fizyki. Czasem jeśli nawet porównujesz towary o tej samej masie to możesz na zakręcie skręcić kierownicę 2 stopnie więcej niż poprzednim razem i urwiesz bokiem.
 
 
 
RawT 
Moderator
B, C



Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 61
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-12-06, 23:03   

Czasem można się też przewrócić na bok, odbić od asfaltu, stanąć na kołach i pojechać dalej, beż żadnych strat :shock: Irytuje :?:
 
 
skiba_12 
Moderator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 314
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-12-07, 13:30   

RawT, racja czasem tak jest albo już dla odważniejszych można nawet na "2" kołach pojeździć.
 
 
 
RawT 
Moderator
B, C



Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 61
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-12-08, 01:49   

Przerabiałem już nawet beczki, autami na zleceniach ;)
 
 
tomi.pl 


Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 23
Skąd: Z trasy :)
Wysłany: 2012-12-12, 01:55   

Ja też jezdze bez kagańca i czasmi 130km/h wezme zakręt bez poślizgu a czasem 90 i trzeba ostro hamować zeby nie urwać o bariere:) Tu nie może być jednoznacznie wyznacznikiem prędkość tylko profil zakrętu i ładunek jaki wieziemy.Ma to wpływ na dociążenie osi(przynajmniej tak jest w realu) ale i w grze jest to odczówalne.Nie testowałem tego na takim samym odcinku trasy z róznymi ładunkami więc jednoznacznie nie moge tego potwierdzić ale na pewno ma znaczenie jakią ciężarówką jezdzimy.Volvo nie jest tak stabilne jak Scania i to moge powiedzieć z całą pewnoscią (dla kogos innego moze Mercedes byc albo Iveco czy inna marka).Steruje myszką bo tak mi najwygodniej i jest to realniejsze niż szarpanie na kontrolerze od Xbox-a czy wciskaniu A lub D na klawiaturze:) Kierownica była by najlepsza ale mycha daje rade wiec odkładam zakup w czasie. Pozdro
 
 
 
colt83 

Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 40
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-12-14, 13:30   

Kierka Driving Force GT nadal jest na topie wśród najtańszych najlepszych. Jeśli slaby budżet, ale potrzeba coś KONKRETNEGO - polecam tylko ten model. Inne to dodatki albo ujmy.



    //Piszemy zgodnie z zasadami ortografii. skiba_12
Ostatnio zmieniony przez skiba_12 2012-12-14, 15:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

..:: Partnerzy ::..
Najlepsza strona o ETS2 w sieci
SCSMODS



Stworzył: Nimfomanek