Ogłoszenie 
Aby poprawnie móc się zalogować należy najpierw przypomnieć sobie hasło!!! Proszę wszystkich o ponowne wgranie avatarów na swoje profile

Poprzedni temat «» Następny temat
Polityka treningowa
Autor Wiadomość
RoyMaster
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 14:03   Polityka treningowa

Witam jeżeli każdy z moich kierowców ma długie trasy na max to jeżeli dam na ADR to dają mniej kasy? Bo zauważyłem, że jeżeli miałem polityke na Długie Trasy to przywozili więcej. Jak to z tym jest?
 
 
skiba_12 
Moderator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 314
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-11-03, 14:30   

Więcej przywozili ale dłużej im to zajmowało a jak na ADRach to częściej dostajesz ale mniejsze kwoty.
 
 
 
RoyMaster
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 14:42   

Czyli polityka treningowa ma coś do tego, że więcej zarabiają? Bo każdy z moich kierowców ma długie trasy na max'a
 
 
Patryk
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 15:08   

Zmiana polityki treningowej nie powinna mieć wpływu na kierowcę. Jeśli nie są to jakieś ogromne różnice to nie masz się czym martwić. Jeśli wieźli koparki, a teraz wiozą kartofle to wiadomo, że nie przywiozą tyle samo ;-) . Przyjrzyj się ładunkom.
 
 
RoyMaster
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 16:32   

No dobra ale czy polityka treningowa przekłada się na kasę? Czy nie. Jest różnica czy będę miał długie dystanse czy ADR. Bo brzmi to tak jak mają dawać sobie um.
 
 
skiba_12 
Moderator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 314
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-11-03, 17:29   

Wg mnie tak. Bo jeśli najpierw masz ADRy to kierowca podczas wykonywania zlecenia ma do wyboru więcej towaru z danego miasta. Z drugiej strony jeśli idziesz w dalekie trasy to masz większą kasę ale rzadziej. Ja mam ustawione żeby trenowało wszystko bo zarobki i tak są lepsze im wyższy poziom posiada ów kierowca.
 
 
 
Patryk
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 19:01   

Nie wiem już czy to ja źle rozumiem pytanie czy kolega Skiba więc napiszę tak:

Jeśli chodzi ci o to, że masz kierowcę z wbitymi długimi trasami i szkoląc mu następną umiejętność (ADR) przywozi mniej to napisałem już wyżej czym to może być spowodowane.

Jeśli chodzi ci o to kto będzie więcej zarabiał: długodystansowiec czy ADRowiec to odpowiedź brzmi, długodystansowiec powinien zarobić więcej, ale z ADRowców są bardzo szybkie pieniądze. Właściwie nie ma znaczenia od której umiejętności zaczniesz bo i tak obydwie wypada rozwinąć. Polecam również mieszanie kierowców, szkolenie kilku długodystansowców i kilku ADRowców.
 
 
skiba_12 
Moderator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 314
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-11-03, 19:35   

dokładni
długi dystans lepsza kasa ale rzadziej
ADR gorsza kasa ale częściej
więc niema różnicy jak zaczniesz szkolenie
 
 
 
bananex15
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-03, 21:04   

Ja tam jak od początku dałem długi dystans to tak jest cały czas i nic nie zmieniam. Ewentualnie kierowców jak im spada ocena zamiast rosnąć. Mam 17 samochodów i daje radę, zanim zrobię WB-A to 80- 120 k mam od pracowników. I spokojnie wyrabiam na nowe auto bez kredytów ;) I tak się firma rozwija. Także alleluja i do przodu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

..:: Partnerzy ::..
Najlepsza strona o ETS2 w sieci
SCSMODS



Stworzył: Nimfomanek