Euro Truck Simulator 2 Forum - ETS2.PL
Forum o grze Euro Truck Simulator 2 - ETS2. Informcje, dosatki, mody, download

Ogólnie o grze / NEWSY - Polityka treningowa

Anonymous - 2012-11-03, 14:03
Temat postu: Polityka treningowa
Witam jeżeli każdy z moich kierowców ma długie trasy na max to jeżeli dam na ADR to dają mniej kasy? Bo zauważyłem, że jeżeli miałem polityke na Długie Trasy to przywozili więcej. Jak to z tym jest?
skiba_12 - 2012-11-03, 14:30

Więcej przywozili ale dłużej im to zajmowało a jak na ADRach to częściej dostajesz ale mniejsze kwoty.
Anonymous - 2012-11-03, 14:42

Czyli polityka treningowa ma coś do tego, że więcej zarabiają? Bo każdy z moich kierowców ma długie trasy na max'a
Anonymous - 2012-11-03, 15:08

Zmiana polityki treningowej nie powinna mieć wpływu na kierowcę. Jeśli nie są to jakieś ogromne różnice to nie masz się czym martwić. Jeśli wieźli koparki, a teraz wiozą kartofle to wiadomo, że nie przywiozą tyle samo ;-) . Przyjrzyj się ładunkom.
Anonymous - 2012-11-03, 16:32

No dobra ale czy polityka treningowa przekłada się na kasę? Czy nie. Jest różnica czy będę miał długie dystanse czy ADR. Bo brzmi to tak jak mają dawać sobie um.
skiba_12 - 2012-11-03, 17:29

Wg mnie tak. Bo jeśli najpierw masz ADRy to kierowca podczas wykonywania zlecenia ma do wyboru więcej towaru z danego miasta. Z drugiej strony jeśli idziesz w dalekie trasy to masz większą kasę ale rzadziej. Ja mam ustawione żeby trenowało wszystko bo zarobki i tak są lepsze im wyższy poziom posiada ów kierowca.
Anonymous - 2012-11-03, 19:01

Nie wiem już czy to ja źle rozumiem pytanie czy kolega Skiba więc napiszę tak:

Jeśli chodzi ci o to, że masz kierowcę z wbitymi długimi trasami i szkoląc mu następną umiejętność (ADR) przywozi mniej to napisałem już wyżej czym to może być spowodowane.

Jeśli chodzi ci o to kto będzie więcej zarabiał: długodystansowiec czy ADRowiec to odpowiedź brzmi, długodystansowiec powinien zarobić więcej, ale z ADRowców są bardzo szybkie pieniądze. Właściwie nie ma znaczenia od której umiejętności zaczniesz bo i tak obydwie wypada rozwinąć. Polecam również mieszanie kierowców, szkolenie kilku długodystansowców i kilku ADRowców.

skiba_12 - 2012-11-03, 19:35

dokładni
długi dystans lepsza kasa ale rzadziej
ADR gorsza kasa ale częściej
więc niema różnicy jak zaczniesz szkolenie

Anonymous - 2012-11-03, 21:04

Ja tam jak od początku dałem długi dystans to tak jest cały czas i nic nie zmieniam. Ewentualnie kierowców jak im spada ocena zamiast rosnąć. Mam 17 samochodów i daje radę, zanim zrobię WB-A to 80- 120 k mam od pracowników. I spokojnie wyrabiam na nowe auto bez kredytów ;) I tak się firma rozwija. Także alleluja i do przodu.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group